dilluns, 13 de juliol del 2020

Estiu'20

El putos trossos de magdalena cauen sobre l'aïllant inflable omplint tots els forats de merda que fa la seva textura "anti punxades". Les cèl·lules independents que no sé què que no sé què collons dels euros que val...

Records del Tomatin 12 anys baixant el meu esòfag rebaixat amb patxaran del bo en una mena de cubata hiperetílic. El de l'ampolla amb quadradets. Al natural. Temperatura nocturna "d'avancé" d'iglú. Així com fred però que no ho acaba de ser. S'ha parlat de les magdalenes?

Riures i rialles de mitjanit que et recorden que algú està tenint més sort que tu en la interacció femenina...

I no pots saber fins a quin punt em fas enveja. En com la teva "mala sort" em reconforta al saber cap on es (o no es) decanta el teu futur. 

Youtube, llista experimental, punk nocturn i silenci. Llamps i trons que trenquen la monotonia del teclejat. Tempesta que s'acosta amagat dins un refugi que cada cop està més degradat...

Potser al final no em serviran de gaire els 70 Gb de dades que m'ha ofert la meva companyia de mòbil per passar l'estiu. Promoció coronavírica malgastada en l'absurditat de tot plegat.

 A veure demà on anem a petar, on em porta el fet d'oblidar-te en la mesura que m'és possible!

Així en "privat"... Encara em llegeixes? M'has llegit mai?

En aquestes alçades d'any, de curs, de nit, de carretera,... ja no em calen ni etiquetes per "parlar" amb tu! Per recordar el lila profund del clímax paranoic.

...Collons d'Evaristo, què et costava contestar el meu putu missatge de Facebook on et preguntava què collons deia la teva cançó! Quina paraula em mancava per emplenar!!!

El putu "ful", el "merda" en argot... "alumbrando el mar azul lleno de ful", de la cançó "un rayo de sol". Una de les poques (l'única) cançó punk on sé que surt la paraula "à(á)cida".

Saps que avui he sopat "semiescoltant" extremoduro? Saps com els odio?

Salut i bon estiu!