dijous, 12 de gener del 2012

2012

Ara que comença l'any i hi ha blocs que fan balanç crec que és moment de comentar dues coses i estrenar aquest "2012-el-món-va-a-la-merda-els-maies-ho-van-dir-suicidem-nos!", i és que ara mateix tinc 206 entrades, i de llarg la més vista és la del "Tinky Winky", amb 386 visualitzacions, seguida de la següent amb 97,... o això diu el "blogger". Potser és el moment de començar a fer títols trampa?

I més enllà de la merda que tinc editada, però no acabada, que va perdent "validesa" dia a dia, només puc acabar aquesta entrada amb un pensament "pro-maia", on deixant de banda que el món s'acabi pel sol i els planetes que no sé què..., veurem si el sistema no s'enfonsa i el capitalisme se'n va a la merda.

No poder consumir!... això sí que seria la fi del món.

Pd.- PPerus fills de puta! (només per allò de l'entrada trampa i les visites,... res de personal).

1 comentari:

Moli ha dit...

Bueno bueno bueno!

Un balanç de tant en tant, no està malament, desprès de 4 anys i mig en el meu cas...

PP = Peta Pròstates.

Jo ja tinc el lubricant preparat