dilluns, 25 de febrer del 2008

Just arribat d'una sessió de rocòdrom, suat, amb la pudor aquella de peus de gat impregnant gran part del meu cos, magnesi per la roba i els avant braços suficientment trinxats per no poder-me fer una palla, m'ha passat pel cap... ¿i el bloc?... ¿I aquell putu bloc de merda que vaig començar fa temps i que fa mazo que no actualitzo? ¿I si l'actualitzo? ¿I si l'actualitzo que hi poso?... no tinc cap foto nova i l'hi cal alguna imatge després de diverses entrades amb text únicament... ¿amb qui em cago? ¿Maleeixo el polítics ara que venen eleccions, els fatxes, el GILIPOLLES del cotxe blau que es muntava un rally al carrer Sant Antoni el Dissabte passat sobre les 21:30h de la nit, em cago amb la seva puta mare, parlo de lo bons que són els kebabs o simplement penjo una foto de la meva polla i a cascar-la?

La veritat és que res d'això em venia de gust fins que, buscant alguna imatge un tant lèsbica per posar i així fer un tant més alegre el dia dels joves internautes catalans, he trobat aquesta... i de cop tot de vells records del passat han tornat a la meva ment.

Encara que sembli mentida aquest "diari" va existir. En aquells temps jo encara corria per la EGB (aquella que arribava fins a 8è) i un dia pel "Lara" hi havia aquesta publicació a la venda. Llavors, com hagués fet qualsevol xaval d'una desena d'anys amb vint duros a la butxaca, el vaig comprar i immediatament es va convertir en el tema "d'hora de pati" per tots els "cumpas" que corríem pel "Cosí" l'endemà de la preuada compra. Em sembla que en van sortir un parell de números més i de cop va desaparèixer.

El sorprenent és que anys després no sé com polles vaig retrobar la portada per internet i ara mateix em sap greu haver perdut l'original... joder, allò si que era una puta paranoia!

"¡Descubierto en una cueva: NIÑO MURCIELAGO!"