dimarts, 18 de març del 2008


Normalment quan algú pensa en un poblet del Pirineu a l'Hivern, com Camprodon per dir-ne algun, el primer que et ve al cap és aquella bucòlica imatge d'una noieta d'uns divut-vint anyets, esquiadora de cap de setmana, a les tres del matí "amb el puntillu" en un petit i càlid bar de poble, sedenta de sexe... fins que de cop et trobes al mig d'un carrer, mirant botigues, mentre et creues amb un "pavu" amb el "mono" d'esquí posat.

Uhmmmm... Pantalons d'esquí; pantalons feos d'esquí; esquietes; xaves; xaves esquietes; merda; esquietes i xaves de merda; xaves esquietes de merda; gilipolles; ¡xaves gilipolles amb pantalons feos d'esquí de merda!

No ho pillo...

Em poso per uns instants a la pell d'un esquieta qualsevol. M'aixeco a les cinc del matí de Barna, pillo el meu cotxe del mil amb el putu porta-esquís al teulat, hi foto els meus esquís de la òstia de la temporada 07/08 i equipat amb el meu peazo de mono "gitanutex-thermomix-windfucker-rascapilotes-trescapes-i-tresquarts" vaig al Pirineu.

No molesto ningú, vaig a la meva bola, dins el meu món fantàstic i a les pistes, com que la majoria són com jo, em sento normal. Pujo, baixo, em poso calent amb el putu pal que tinc dins la raja del cul i m'arrastra muntanya amunt. Me la pelo pensant amb tots els culs que ha tocat el pal que ara es troba "casi-dins" meu, i quan estic fins les pilotes de la neu vaig al bar a fer el gos.

El problema apareix quan surts d'aquest món "pilo-virtual" i vols integrar-te de nou a la societat amb el "xip" esquieta.

¿Tu creus que quan algú et veu pel carrer, a les tres de la tarda disfressat d'esquiador pensa... ¡Uala, un esquiador... ¿l'hi demanem un autògraf i que en faci un fill!!?

O pensa... "putu gilipolles, si vas a esquiar al tornar et dutxes i et canvies abans de sortir al carrer a comprar. Sembles idiota, ¡notes que ets un putu notes!"

No sé, una altre... a les nou del matí. Estàs esmorzant tranquil·lament a l'hotel i els "homínids" del costat amb els pantalons d'esquí posats fent el croissant i el cafè amb llet davant l'estufa.

¿Necessites que el món sàpiga que esquies? ¿Et fa sentir important el fet de practicar un esport de merda, per pistes on passa una màquina cada nit a aplanar-la, que la van reomplint amb neu artificial, amb penya que controla els allaus perquè el risc sigui zero, amb un bar a peu de muntanya per si fa fred hi puguis estar ben calentet a beure alguna cosa calenta, amb remuntadors i altres màquines per què no et cansis massa i només et preocupis de baixar,...?
Tiu..., treu-te el "mono" i pilla't un porsche si vols fardar, o practica un esport de veritat!