dissabte, 30 de maig del 2009

Una altre pregunta oberta... d'un "home de ciències" a un home/dona de lletres, i més concretament de dret.

Si a la comunitat europea hi ha llibertat de circulació de persones i mercaderies entre els països que en forment part, perquè la guàrdia civil o els gendarmes m'han de parar un cop a la setmana, o cada quinze dies, per preguntar-me d'on vinc, a on vaig i a què fer, quan canvio de vessant d'Albera?

Es pensen que si un es dedica a passar droga, o a posar bombes a hospitals i guarderies els hi ho diria?

- Buenos días, donde se dirige usted?

- ...hola senyor "picoleto" anava a fer saltar un parell d'edificis. Fa un bon dia avui per vessar una mica de sang, oi?

- Oh, si si, es verdad... siga por favor.

Poden posar-se sense cap mena d'impediment, d'aquesta manera, en la meva intimitat?

Què polles ha de preguntar un policia "a on vaig i a què fer". Els importa una merda si vaig a treballar, de festa o comprar un vibrador per estimular-me la pròstata a l'altre costat de Pirineus!

3 comentaris:

Noemí ha dit...

em sembla que per llei, la poli pot demanar-te la documentació quan vulguin. Per tant, per creuar una frontera, et podrien parar i registrar-te el cotxe cada dia dues vegades. Però tampoc els interessa buscar-se taaaanta feina!

marieta ha dit...

si et vols estalviar merders passa per maçanet, ara, no se jo k et surt mes a conte, si respondre una pregunteta de tant en tant o una hora mes de cami...:P

Unknown ha dit...

Si algun dia vols continuar conduint per estona...continua amunt i quan arribis a alemanya avisa!
(aixi com minim, l'emprenyada amb els picoletos sortiria a compte)
:P