dilluns, 15 de març del 2010

Un cop vaig conèixer una noia que s'anava reservant parts del cos per "desvirgar" a cada-nou-company-sentimental-que-trobava, amb el possible motiu potser de fer-lo sentir un tant especial.

Em sembla que ja fa uns anys va gastar l'ultim forat...

I tot això perquè us vaig prometre parlar de volums i avui no en tinc ganes.

La veritat és que no tinc massa res a dir. Nostàlgia potser és el que més m'envolta avui. Ciències naturals, el cos humà. Sistema locomotor.

Sabeu aquell que diu que l'aparell locomotor és l'encarregat del moviment del cos,... que anaven un os, un múscul, una articulació i un tendó i... al cervell arribava un tant de THC i tot se'n anava a rodar. Gana?

De nou un nou buit infinit (9, 9 ,8, vuit-girat), correcció de treballs sobre drogues i de cop records que no em puc treure del cap. Bola de foc, connexió mística, bolets-reventa-ronyons de principis de carrera.

Us resultaria estrany si us dic que trobo a faltar (una mica) el lleure?

I si us dic que l'altre dia vaig deixar anar a una bèstia de 14 anys que Darwin es posaria les mans al cap si veiés on ha anat a parar la seva "selecció natural"?

Sabeu que sóc un gilipolles narcisista i em rebenten els ignorants?

Joder, tinc un xaval amb un tall al cap de pam que treu notes mediocres però s'hi deixa la pell. Que si no s'hagués rebentat el cap amb la bici tindria un munt de portes obertes que avui no té, mentre que un munt de gilipolles que només serveixen per a fer-ne pinso no fan res més que rebentar-ho tot!

...sóc un putu mosso i vull una "armilla-antibales"...

Què vols dir?

No et cauen les pilotes a terra?

"Catalunya terra de terroristes!", És el putu Bronx elevat a 10 a la mil-milions!

Sabeu que avui m'han explicat com es diu en francès un cavall amb i sense pilotes? Sabeu que no me'n recordo?

Ho posaries al currículum?

Uhmmm... idiomes: Català nivell alt, Espagnol nivell mediocre, Anglès nivell mediocre-baix, Francès sé dir paraulotes i cavall amb i sense pilotes...

Sabeu que el govern francès busca 15.000 xavals per l'armada de terra?

L'anunci de la T.V. és super-xulo, un "miliku" amb el casc, el camelback, el FAMAS, correguent pel bosc buscant algun esquirol per matar,...

... i la pregunta seria... i la sang? les vísceres fora, els crits?

Potser només hi faltaria la típica pantalla que es va envermellint del call of duty quan et "maten massa"?

En el fons el que més impacta de tot això és que un govern et pagui per matar i per què et matin...

2 comentaris:

Moli ha dit...

jajajaja mira, a casa meva visc amb 2 persones, una fa un mes va decidir ser mosso d'esquadra, i l'altre aquest dimarts va decidir posar-se a la marina...

Potser matar és el que és normal. Potser ho fan perquè ens volen defensar, per això ho porta el Ministeri de Defensa no?

En fi, que hi ha gent que vol lluitar, i gent que es pensa que algú altre ho farà per ells. Uns aprenen aviat a viure, i els altres ho aprenen quan ja n'han perdut la meitat. Segurament culparan a algú altre, o als seus pares.

Que paguin els seus errors, i un 0 a les teves classes!

Norb ha dit...

El problema és que no volen ajudar o protegir al ciutadà, simplement volen ser funcionaris sense tenir cervell. "No serveixo per res... em faig mosso i a cobrar pasta, tenir vacances, ser funcionari = estabilitat i gas!"

Joder, jo en sé d'un que no va voler/poder acabar la carrera i ara porta una "pipa" al cinturó... i com aquest la majoria que no tenen "ous" de treure's un batxillerat.

Et demanen la ESO per poder anar a St Cugat?

Heu entrat a "http://www.mossosdesquadra.com/"? Hi ha "perles" que "flipes", un nivell que hi ha al nostre país...

Si volen ser policia autonòmica que parlin català com a mínim... però clar la majoria de "catalans" tenim altres coses a fer que carregar-la contra universitaris, robar ampolles de whisky anant de "botellón" a Girona, o fer fotos amb un radar a la carretera de Girona,...