dimarts, 29 de novembre del 2011

I és que...

... sempre penso que quan s'acaba el telenotícies i treuen el so dels presentadors, quan segueixen parlant i riuen es diuen marranades.

Del pal:

- Hòstia tu! Si no estigués casat te la clavava aquí mateix, sobre la taula!

O...

- Uhmmm... la fas gaire grossa o què? Per què no te la treus i me la deixes tocar?

I fins i tot...

- No saps pas la "choni" de 18 anyets  que em vaig fer l'altre dia... joder em va deixar sec! Per cert, et puc tocar els pits...? És que la "pava" de l'última entrevista me l'ha posat dura.

2 comentaris:

Noemí ha dit...

Veig que ja comences a sentir l'esperit nadalenc...!

Moli ha dit...

sJajajaja

Jo algun cop també ho havia pensat així, quan jugava a apagar el so de la tele i ho substituïa per frases meves, la majoria amb contingut sexual.

Però mai m'havia arribat a plantejar que realment ho poguessin dir.