dimarts, 20 de febrer del 2018

Joder, joder, joder!!!

Sembla que la crisi dels 40 em ve als 35. Rellegeixo el bloc en una mena de nostàlgia absurda i em venen dues idees al cap. La primera és que la meva ortografia fa 10 anys era bastant mediocre, i l'altre que el nivell de punkysme als meus 25 anys era prou notable... tot i que amb temes més repetitius i cíclics del que veritablement m'agradaria reconèixer.

Desintoxicat de tot allò que em movia durant la meva época universitària sembla que ara torna en una mena d'últim intent se resurrecció o mort definitiva. L'últim cop de cua que decidirà cap on es decanta la balança. Ens quedarem al vaixell agonitzant fins l'asfíxia o tornarem al mar?

De moment el bloc repunta, la forma física millora lentament i el punk español dels últims anys torna a obrir la porta a clàssics oblidats: punk americà, metal, electrònica,... torna el got de voll-damm, el suzuki,...

La puta, qui ho hagués dit!!!



...i al final el collons de foto del kayak-taüt casi es fa realitat poc després... allò sí que va ser una "marca d'aigua"!