dissabte, 27 de setembre del 2008

Actualització del tema "Vies equipades de les escaules", i projectes que hi ha (en blau). El nom del sector està per decidir, però com tothom diu que les vies les van fer militars es podria fer un joc de paraules amb això. Sector Civil-itzat, Mili kk,... o alguna cosa així rogenca. També es podria "sudar" de tot i posar-l'hi "iniciació mortal" o una paranoia d'igual magnitud.

Paret 1
















D'esquerra a dreta:

- VI
- VI+
- V+
-Projecte (en blau)

Paret 2
















De dreta a esquerra:

-Primera vegada 6a
- V+/6a
- V+

Les vies encara tenen alguna peça del material vell i estan un tant brutes, per tant encara hi ha bastanta feina per fer a part d'obrir més coses.

3 comentaris:

Escaladasemporda ha dit...

Soy Ramon y os he de avisar que los agentes forestales me obligan a desequipar todo lo equipado por mi a les Escaules...saludos

Anònim ha dit...

suposo que la zona ja no existeix...?
alguna zona propera a figueres? merci!

Norb ha dit...

Fa temps hi havia cartells de prohibit escalar, tot i això hi vaig passar fa uns mesos i encara hi havia el meu material a la paret. Per escalar a fondo prop de Figueres jo tiraria a Beuda, hi ha coses per la comarca però són petites escoles i jo estic força desconnectat del tema.