diumenge, 30 de juny del 2019

Merda que em deixo el títol!

- Mort al capitalisme!

- Mort als homes!

- Joder...! Ja no sé què cal dir. M'he perdut... què cal cridar per poder follar aquesta nit?!

- Senyor Evaristo de la "polla", les seves lletres m'ofenen i em reprimeixen tal com el capitalisme i la societat construïda pels homes!

Putus punkys de merda dels 2000 aquí donant lliçons de merda al gran Evaristo... Xapa la puta boca escòria humana!!!

Cubates, entrepans de llom i bacó amb formatge. Fums diversos i sostens a manta. Més dels que recordava en general.... La nova revolució feminista està en curs de renéixer des dels forats més obscurs i perduts del baix Empordà enmig de punk i terrenys d'esport que s'assemblen als Monegres tot i que amb un punt menys de verd.

- I on preferiries tu que el teu fill adolescent vagi de festa, al mig d'un camp de punkys o de disco-empuriaguarra?

- Potser al concert punky tothom té uns ideals més o menys comuns, per tant el sentit de col·lectivitat és un punt més elevat que no pas en un local "disco" divers on pots estar al costat d'un putu fatxa de merda que t'apunyali per pensar!

"Te voy a hacer heterosexual a hóstias!" deia aquell fill de puta...

I en el fons la meva llibertat acaba on comença dels altres!

- Però la teva actitud m'ofèn... Aquest comentari de l'examen és una manca de respecte... M'he sentit vexat...

Vols una manca de respecte? Em cago amb la teva puta llibertat i tots els drets que et penses que t'han regalat per no fer res! "Doneu-me tots els putus drets que jo no tinc cap obligació!". Sóc un collons de comunista "gillet jaune" amb un putu fons de pantalla del collons de Hitler!

- El que tu ets és una puta escòria i si jo fos el teu pare et giraria la cara a hòsties!!!

- "No tens mà esquerre"... deia l'altre l'escòria des dels seu despatx! Aquí el més important són les persones...

- I vosaltres sou uns desgraciats que pregunteu a les dones si tenen plans de quedar-se embarassades a l'hora d'oferir llocs de treball mentre us mengeu la polla amb l'USTEC i els peixos grossos de la Generalitat.

La capacitat d'ofendre's de la xusma mil·lènnial és infinita  i al final només els converteix en escòria que no sap defendre res.

- Sí tu, puta escòria mil·lènnial, em fas fàstic!

... i al final ja no sé què volia dir...