dijous, 30 de gener del 2020

Idiooooooooooteeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssssss!!!

Entres al docents en xarxa del facebook, a l'ustec amics del collons de Bressola "noetcontractemperquèestàsembarassada", al cocos de noséquè oposicions de merda, als profes llibertaris amics dels putus enciams,... i en tots els casos només veus inútils fent les seves preguntes estúpides!

- Soc un imbècil que no sap llegir la seva nòmina, què vol dir el complement E458? He cobrat només 125€ quant normalment en cobrava 6 milions, què ha passat? Tinc la comprensió lectora d'un putu nen de 3 anys però soc profe!!!

- Si compro un bitllet d'avió pel juliol però encara estem d'opos suspendré? Algú sap quan s'acabarà el procés? 

- De veritat que el meu país es pot permetre un fill de puta d'inútil com jo de funcionari intocable fins a la fi dels meus dies? Em puc jubilar als 49?

- No trobo un putu llibre de càlcul mental del 1859, potser està descatalogat? Algú el té escanejat i me'l pot passar? 

- He estat a punt de relliscar fent esquí a "Fatxaqueiraberet" i m'he trencat el xacra del coxis... estaré sis mesos de baixa, em pagarà la SS o puc cobrar l'atur? Puc agafar l'alta abans de començar les vacances de Nadal i tornar a agafar la baixa passat reis i cobrar la doble? 

- El meu fetge ha explotat de beure tant de whisky, fins quan puc estar de baixa? 

- Vull anar de rave a Oslo sis dies, puc demanar dies d'excedència al meu centre? Cobraré tota la pasta o m'ho descomptaran de la nòmina?

- No puc entrar a l'Atri, algú sap com es fa? Des del macmerda no es pot? 

- Porto de baixa des del 2003, és normal que cobri 4€ menys al mes?

- Algù te fitchas de medi natural per passar-ma pe'l facebok? Estic a P4 i no trobu res per fer a classe!

- Si faig mitja jornada cobrant mil pavos al mes puc demanar l'atur i cobrar la part proporcional per arribar als 6000€/mes?

- Si sóc mare de dos nens (3'5 anys i 13 mesos) i ara tinc el núm congelat per estar amb la petita però al setembre ja he de tornar a treballar per tema econòmic... vosaltres sabeu si això que fan alguns mestres de treballar amb reducció però cobrant el x% del sou, també ho podem fer els substituts/interins? O és només pels funcionaris? 

- Puc demanar una setmana de festa si el meu fill es casa a Hawaii dimarts que ve?

- He congelat el meu número fins al 35 de febrer, si convoquen gent el 34 de febrer em poden nomenar?

- El sindicat passa de mi quan envio posts al seu Facebook, és normal???

- Hola! Em podeu donar idees per treballar la pregunta "com es fabriquen els diners? per P4
 
- No sé fer sevir el gooooooooooooooooogleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, com ho faig per trobar els perfils de l'ESO? I una cançó per parlar del nadal a 3r de primària?

- He rebut un correu del departament on m'indica que si vull seguir com interina a la borsa docent, m'he de presentar a les oposicions, És correcte? Si no em fan fora de la borsa.
 
- El meu fill no sap com entrar a la borsa per veure les seves dades, el podeu ajudar?

- Em podeu fer aquest qüestionari pel treball de recerca del germà del meu tiet? 

- Un alumne s'ha punxat amb una xeringa del terra i l'hi he xuclat la sang perquè no pillés res "raro". Ara tinc SIDA?

- Vull anar a opos però soc un imbècil, puc aprovar?

- Puc ser funcionari i portar un bar?

- He atropellat un parell de nanos fent marxa enrere amb el cotxe a l'insti però no són de la meva tutoria, passa algo?

- Estic fart de ser profe però soc funcionari amb plaça fixa, ho puc deixar?

- Hola, hi haurà oposicions al 2030? Quan pot sortir la convocatòria d'oposicions més o menys? Podré anar de viatge a Mongòlia el 23 de juliol o encara estarem fent proves?

- No puc entrar al moodle, què passa?

- Si jo dic al centre que he de deixar la feina per motius personals, I els avise amb 15 dies d'antelació com demana la llei. Què passa si enmig tinc un pont de 4 dies? Comptarien aquestos dins dels 15 dies? O no, ja que no són hàbils?

- Em podeu passar el llibre d'anglès de 3r d'ESO de Santillana?

- Bones, hi ha permís per anar al notari? 

- Estic buscant un material D, aula de l, editorial Teide que es diu experimates problemes amb enigmes al revers de la làmina. No trobo el dels ciclesn inicial i mitja. Crec que està exhaurit. Estaria agraida si algú el té o dir me on el puc trobar. Gràcies

De veritat que vosaltres sou els imbècils que heu d'educar els nostres fills?  Sou veritablement així d'inútils???

pd.- Més enllà de la llibertat literària que m'he pres, entremig de les diferents preguntes hi ha merda real copiada-enganxada dels diferents grups de profes del Facebook! Flipaaaaaaaaaaaaaa...!!!