dissabte, 16 de gener del 2021

DC

Cada cop entro menys al Facebook per la merda que m'hi trobo com ara aquest altre magnífic post del "docents en xarxa"!

Per què sumar dos porquets més quatre gallines és massa difícil de pensar i organitzar en una activitat. Passa'm la fitxa ja feta per Internet que soc un mandrós pagat per la generalitat, que si volgués treballar no hauria entrat a ensenyament!!!

I no sabeu el que m'ha costat tancar la finestra abans de publicar un "Segur que a la carnisseria del teu barri podreu treballar les fraccions!!!".

Fills de puta de docents estúpids!

2 comentaris:

Moli ha dit...

Fa poc vaig fer una classe a la uni de gent que es treu el Màster de Professorat i els vaig atacar amb aquest tema, que en totes les putes formacions que feia la gent em demanava "recursos", "dinàmiques", "vull treballar la sexualitat amb adolescents i dona'm tot un document amb tot el que es podria fer i com"...
Entenc que els estudiants ho demanin, però és que ningú els hi ha dit mai que són creadors de contingut (entre moltes altres funcions) i que està bé col·laborar entre ells, especialment dintre el mateix centre. Però cada cop venen generacions que ho volen tot més mastegat, que ja no et fan la mamada sino que els hi fots el semen a la boca amb una cullera.

Norb ha dit...

Fins a cert punt entenc que si has pagat una pasta per una formació tinguis el "dret" de demanar més recursos o material d'un tema que s'està treballant a l'aula. No sé si és el cas, però jo he fet alguna formació a distància que pagues quasi 200€ per unes desenes de PDF reutilitzats dels altres anys, com a mínim si tens dubtes que et passin més documents o en facin algun de nou. Ara el carronyerisme dels grups de "profes" a les xarxes socials és espectacular! Llegeixes tres posts i al final només et preguntes qui collons educa els nanos i si serà un putu substitut o tindrà les opos...